دفتر مرکزی فروش ساینده سیا در فروآنفلد، سوئیس

فروش ما از دفتر مرکزی ساینده سیا کنترل می شود. ما محصولات با کیفیت بالا را به تمام مناطق و کشورها ارائه می دهیم.

در مقر ساینده سیا در فروآنفلد، سوئیس، ما سیستم های کامل ساینده متناسب با نیازهای خاص و برنامه های کاربردی برای ترمیم تمامی انواع سطوح توسعه و توزیع داده ایم.

ساینده سیا در حدود 1300 نفر را در استخدام دارد و در بیش از 80 کشور نمایندگی ارائه داده است.

دستگاه های برش و فرز ساینده ما به طور مداوم در مرکز آزمایشی مدرن به منظور تضمین ایمنی شما آزمایش می گردند. مقایسه عملکرد دقیق اطمینان حاصل می کند که استانداردی به طور مداوم بالا از کیفیت نگهداری شود.

کیفیت محصول به طور مستمر در تحقیق و توسعه ی ساینده سیا تست شده است. این ما را در تضمین یک سطح به طور مداوم بالا از ایمنی و رقابت در دیسک های برش و فرز قادر می سازد.

فروآنفلد نه تنها برای مواد ساینده با کیفیت بالا، بلکه برای سنت ساینده سیا می ایستد. شرکت ما در اینجا تاسیس شد، در پایتخت ایالت تورگائو در سال 1867 و در سال 1875 شروع به تولید ساینده پوششی کرد.

تماس

صنایع ساینده سیا
Mühlewiesenstrasse 20
8501 Frauenfeld

تلفن: : +41 52 724 41 11
فکس: : +41 52 724 46 11
info@sia-abrasives.com


Essay writing is definitely a fundamental component to successful educational achievement in any respect levels

Thus, what exactly is article creating? Well, to start with think about what a informative article is – it is essentially writing service a group of facts, ideas and arguments, and which are presented in a structured, logical order, supported with the facts and signs that are often used in the service of your own arguments. As such, how must you structure composition writing?