Maker 5 – مدرن ترین کارخانه تولید ساینده در جهان است

کارخانه سبز ما

این کارخانه با در نظر گرفتن معیارهای دقیق زیست محیطی ساخته شده است. فرآیندهای انتقال هوا بهینه سازی شده و استفاده از سیستم بازیابی گرما باعث کاهش قابل توجه مصرف حرارت می شود. همه مواد مضر در کارخانه توسط دستگاه ها تصفیه از بین می روند.

مناسب برای آینده

علاوه بر دو کارخانه تولیدی دیگر ما در فروآنفلد، ما قادریم با استفاده از Maker 5 هر ساله 40 میلیون متر مربع از مواد ساینده را تولید کنیم. ما قادریم ساینده هایی با عرض یک متر را تولید کنیم که این کار در سراسر دنیا بی سابقه است. این کار ما را قادر می نماید تا به افزایش روز افزون تقاضا برای مواد ساینده پاسخ دهیم و مبنایی برای ادامه رشد را فراهم می سازد. در Maker 5 ما همچنین از ماشین آلات جدیدی استفاده می کنیم که قادرند ساینده های رولی تا دو متر عرض را تولید کنند. این رول های ساینده بسیار گسترده بخش جدیدی از بازار را برای ما باز کرده اند و فرصت های فروش جدیدی را، در صنعت پانل، ایجاد کرده اند. از لحاظ فنی، ما همچنان به دنبال بهبود Maker 5 هستیم. سیستم کارخانه به گونه ای طراحی شده است که می توانیم به منظور همگام شدن با نیازهای رو به رشد بازار و مشتریان آن را در هر زمان تغییر و گسترش دهیم.

مدرن ترین کارخانه جهان در یک نگاه

عظمت و فناوری پیشرفته Maker 5 زمانی واقعا آشکار می شود که شما تور مجازی مربوط به هسته مرکزی خط تولید مواد ساینده را مشاهده کنید. تعداد زیادی از دستگاه های هماهنگ ما را قادر می سازند که یک فرایند برنامه ریزی شده تولید به روز را داشته باشیم که این خود تولید نسل های بعدی از ساینده های مدرن را ممکن می سازد. پرده ها را کنار بکشید و فیلم را مشاهده نمایید.